Jump to navigation
Divendres 23 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 22h
Del 27 de setembre al 25 de gener (2026)
Diumenge 25 de gener, 19h
Divendres 30 de gener, 20:30h
Ens prometen que ningú sortirà indiferent. 'Under Construction' s'estrena el 26 de novembre a Vilanova i la Geltrú. Ens porta a l’obra, a la creació des del res, des d’un solar musical. Els Windu són detallistes com els millors artesans i contundents com els millors manobres, amb ganes de picar pedra i de crear un espai on la música sigui el principal element, però no l’únic. No us deixaran indiferents: un morter ple de música i història!
Windu aprofita la sonoritat particular i alhora tan coneguda de la flauta de bec i la posa al servei d’aquelles músiques que configuren no només el background dels seus components sinó també el del públic en general. No només aposta pel repertori específic del consort de flautes sinó també per les adaptacions i els arranjaments propis, la introducció d’altres instruments i de bases de música electrònica.
En aquest concert l’escena hi tindrà molt a dir. No plantegen fer un concert seguint els cànons típics establerts, si no que plantegen un espectacle musical on aspectes com la il•luminació, la coreografia, el vestuari o l’escenografia hi juguin un paper rellevant. Creiem que la millor manera de difondre aquest instrument ancestral i la seva sonoritat en conjunt és mitjançant una posada en escena que el potencií i per això comptarem amb una direcció teatral i d’il•luminació amb molta personalitat.
Un espectacle que us sorprendrà i en el qual podreu descobrir la diversitat de flautes que existeixen, no només aquella que tocàvem a l'escola! N'hi ha de ben i d'altres de 2'5m, des d'1€ als 3.500€!
Aquest concert forma part del Projecte de Suport a la Creació impulsat per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.
Fitxa tècnica
Intèrprets: Clara Cowley, Eloi Fuguet, Eva Jornet i Marcel Leal
Direcció escènica, Iban Beltran; i disseny de llums, Oriol Ibàñez
Concert fora de l'abonament i exclòs de descomptes
Preu: 10€ anticipada | 12€ a taquilla
Entrades anticipades