Jump to navigation
Dijous 26 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 20h
Divendres 27 de febrer, 21h
Dissabte 28 de febrer, 18h
Dissabte 28 de febrer, 20h
El compositor Albert Guinovart (responsable de la composició i l’orquestració) i el director de Dagoll Dagom, Joan Lluís Bozzo (director i autor del llibret), tots dos ‘pares’ de l’exitós musical Scaramouche, que s’està representant al Teatre Victòria de Barcelona, seran al Foment per explicar les anècdotes, secrets i alguna xafarderia del que ha estat el procés de creació del muntatge. `
En Guinovart i en Bozzo volen així acostar-se al públic i presentar personalment un llibre editat pel Grup 62 on es troba el diàleg de l’espectacle, amb un text de presentació a càrrec de l’historiador i periodista Toni Soler. També presenten un CD, enregistrat en directe al Teatre Victòria, que recull un total de trenta temes i conté fragments enregistrats amb l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida, dirigida per Joan Vives, amb 60 músics que aporten la grandiositat sonora pròpia de les bandes sonores cinematogràfiques.
En el transcurs de l’acte, l’Albert Guinovart tocarà al piano algunes de les peces i es projectaran moments de l’espectacle.