Jump to navigation
Del 26 d'abril a l'1 de gener
Diumenge 4 de gener, 18:30h
Del 29 de novembre al 10 de gener
Divendres 16 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 21h
Del 27 de setembre al 25 de gener (2026)
Diumenge 25 de gener, 19h
Un concert que ens retroba amb aquella part més sensible de nosaltres mateixos, que ens retorna a la infantesa i ens evoca l’estima pels altres.
En aquesta ocasió, us proposem l’accent en el diàleg del ball com una eina de comunicació, una forma de llenguatge que permet conversar amb la parella, associar-se amb la música i relacionar-se amb el públic.
L’espectacle us atansarà una música apassionada, juntament amb les coreografies de Sílvia Almacellas i Amadeu Casals que ens suggereixen escenes d’amor, tot descobrint la il·lusió que surt del cor i arriba al cor.
La veu càlida de la soprano Montse Seró ens complaurà amb un recull de nadales i peces tradicionals trucant a la porta, amb molt afecte, d’un Nadal que ja està proper.
6€ reduïda | 10€
Montse Seró, soprano Escola de ball Amaball Sílvia Almacellas i Amadeu Casals, ballarins Banda Municipal de Lleida Amadeu Urrea, director
Auditori Municipal Enric Granados