Jump to navigation
Dies 28 de febrer i 1 de març
Diumenge 1 de març, 12h
Diumenge 1 de març
Del 6 de febrer a l'1 de març
Dilluns 2 de març, 18:30h
Diumenge 8 de març, 13h
Del 6 de febrer al 8 de març
Del 27 de febrer al 15 de març
La Mostra de Vins i Caves de La Granada s’ha convertit en el centre neuràlgic de la Festa Major del poble i permet degustar un centenar de productes de més de 60 elaboradors penedesencs, maridant vins i caves amb embotits i formatges artesans.
Per altra banda, el cartell musical d’enguany compta amb Andrea Motis & Joan Chamorro & Joan Traver; el grup Set de Rumba; i el cantautor Marc Colomé. A més, també compta amb taller i espectacle per als més petits i amb un tast històric que tindrà lloc al castell i al campanar.
Com a novetat, el dilluns 10 de juliol hi haurà un sopar-degustació amenitzat pel grup Trifàsic i pel qual es poden adquirir els tiquets fins dimecres 28 de juny a l’Agrobotiga del Celler, a la secció de crèdit de la Cooperativa i a la Farmàcia.
D'11 a 15h i de 18 a 22h
Dissabte 8 de juliol, 11h
Programa de la Festa Major de La Granada (inclou els actes de la Mostra de Vins i Caves)
Jove Agrupació Dyonisos de La Granada
Facebook Jove Agrupació Dyonisos de La Granada