Jump to navigation
Del 29 de novembre al 10 de gener
Dissabte 10 de gener, 20h
Diumenge 11 de gener, 18h
Divendres 16 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 22h
Dissabte 17 de gener, 20h
“Oques Grasses tanquen la seva primera etapa amb un concert espectacle dirigit a tot tipus de públic, on s’acomiadaran de la gent de la província de Tarragona”
Oques Grasses encara el quart any després de la sortida del seu primer disc, 'Un dia no sé com', al qual han seguit dos discs més: 'Digue-n’hi com vulguis' i 'You Poni'. Han fet més de tres-cents cinquanta concerts que els han portat a Holanda, Portugal, Itàlia, França, Anglaterra, Estats Units i gran part de Catalunya i el País Valencià. Aquest 2017 el perceben com l’últim any d’aquesta primera etapa i, per això, volen que tingui un final especial, ja que durant el 2018 estaran fora dels escenaris i crearan el quart disc amb temps i tranquil•litat per tornar amb més força que mai. Per acabar aquesta etapa, portaran a terme un cicle de concerts amb un espectacle especial dirigit a tot tipus de públic, un dels quals tindrà lloc al TÀG, on s’acomiadaran del públic de la província de Tarragona.
Intèrprets: Arnau Altimir, bateria i veu Guillem Realp, baix i veu Joan Borràs, teclat i veu Josep Valldeneu, saxo i veu Miquel Biarnés, trombó, percussió i veu Miquel Rojo, trompeta i veu Josep Montero, guitarra i veu principal
Més informació i entrades, aquí.