Jump to navigation
Diumenge 11 de gener, 18h
Divendres 16 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 22h
Dissabte 17 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 20h
Marcel Casellas i la Cobla Catalana dels Sons Essencials proposen la fusió de la música catalana i els seus sons explorant tímbriques que traspassen el sentit del temps i l’espai. Instruments de cobla amb percussions ètniques, veu i molta improvisació. Grans dosis de mediterraneïtat i jazz, ritmes i solos.
En aquesta ocasió especial, la formació presenta a Vilafranca, en primícia i amb la col·laboració especial de l'EMM M. Dolors Calvet i el bateria Ricard Parera, entre d'altres, el seu quart treball discogràfic. Una proposta que es troba entre el folk i el world music amb cançons d'amor, lluita i compromís. Un punt de vista sobre la vida mateixa que vol deixar ben clar que les coses petites poden arribar a ser molt grans. Amb nous tocs tímbrics i una exploració encara més a fons en el terreny de la improvisació, en aquest treball incorporen la guitarra elèctrica com a novetat al costat de la guitarra acústica i dels vents de la cobla (tenora, tible, flabiol, fiscorn i trompeta), combinats sempre amb clarinet, saxo, trombó i molta percussió. La formació es caracteritza pel seu tractament desenfadat i sense complexos dels gèneres propis: cançons de tot tipus en forma de sardana o ball pla, jota i rumba Tot un espectacle nou, diferent, perquè un altre so és possible. I una altra manera de sentir, també. Estrena del disc a l'Auditori de Vilafranca.
De 14 a 18€ anticipada | De 16 a 20€ a taquillaVenda en línia
Direcció, contrabaix i pandero Marcel Casellas Tible, barítona i saxo Jordi Campos Guitarra Alfons Rojo Tenora i clarinet Toni Rocosa Fiscorn i trombó Pep Moliné Percussions Pere Olivé Flabiol i tamborí Joan Moliner Trompeta Ivó Oller Bateria Xarli Olivé Veu i gralla Heura Gaya
Ajuntament de Vilafranca del Penedès i Auditori Municipal
Escola Municipal de Música M. Dolors Calvet
Web Espectacles Vilafranca