Jump to navigation
Diumenge 18 de gener, 11h
Diumenge 18 de gener, 12:30h
Diumenge 18 de gener, 17:30h
Diumenge 18 de gener, 18h
Diumenge 18 gener
Diumenge 18 de febrer, 18h
Interessant activitat que, amb el fil conductiu de la recerca d’un mapa deixat per un estrany viatger, us permetrà descobrir els secrets de les muntanyes d’Olèrdola.
D'11:30 a 13h
Un estrany viatger vingut d’orient va estudiar els secrets d’Olèrdola fa molt de temps i ens va ensenyar a utilitzar la brúixola per orientar-nos. Veniu a descobrir alguns dels misteris de la muntanya a partir de diverses proves i pistes que aquest estrany personatge ens va deixar.
Gratuït
Les places són limitades. Únicament es garantirà la plaça en cas de reserva prèvia de l’activitat amb un mínim de 48h d’antelació. En cas de que les condicions meteorològiques no permetin fer l’activitat en bones condicions, aquesta podria ser cancel·lada. S’avisarà amb la màxima antelació possible d’aquesta anul·lació.Reserves en línia
Via Penedès
MAC Olèrdola i Parc d'Olèrdola
Web Via Penedès