Jump to navigation
Divendres 6 de febrer, 18h
Dissabte 7 de febrer, 18h
Diumenge 8 de febrer, 12h
Divendres 13 de febrer, 17:30h
Dissabte 14 de febrer, 17:30h
Diumenge 15 de febrer
Divendres 20 de febrer, 17:30h
Interessant activitat que, amb el fil conductiu de la recerca d’un mapa deixat per un estrany viatger, us permetrà descobrir els secrets de les muntanyes d’Olèrdola.
D'11:30 a 13h
Un estrany viatger vingut d’orient va estudiar els secrets d’Olèrdola fa molt de temps i ens va ensenyar a utilitzar la brúixola per orientar-nos. Veniu a descobrir alguns dels misteris de la muntanya a partir de diverses proves i pistes que aquest estrany personatge ens va deixar.
Gratuït
Les places són limitades. Únicament es garantirà la plaça en cas de reserva prèvia de l’activitat amb un mínim de 48h d’antelació. En cas de que les condicions meteorològiques no permetin fer l’activitat en bones condicions, aquesta podria ser cancel·lada. S’avisarà amb la màxima antelació possible d’aquesta anul·lació.Reserves en línia
Via Penedès
MAC Olèrdola i Parc d'Olèrdola
Web Via Penedès