Pessebre Vivent Parlat de Les Gunyoles

Com ja és tradició, per les dates nadalenques a les Gunyoles se celebra el Pessebre vivent parlat, que enguany arriba a le seva 43a edició.
Si alguna cosa el distingeix de la resta de representacions nadalenques de pessebre vivents a Catalunya és el fet de ser una escenificació parlada: seria allò més proper a la representació d’uns pastorets a l’aire lliure.
Passis simultanis:
Diumenge 15, 22 i 29 de desembre: de 18 a 19:30h
Dimecres 25 de desembre: de 18 a 19:30h
Dijous 26 de desembre: de 18 a 19:30h
Dimecres 1 de gener: de 18 a 19:30h
Un únic passi:
Diumenge 12 de gener: 18:30h
8€ adults | 4€ de 6 a 12 anys
Gratuït, fins a 6 anys (reservar plaça igualment)
Venda d'entrades online, aquí
Web Pessebre Gunyoles
Facebook Pessebre Gunyoles
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.