La Primavera del Cava Giró Ribot

Cinquena edició de La Cavacursa, una cursa de 10km que té lloc dins el municipi de Santa Fe del Penedès, en un entorn rural envoltat de vinyes. S'hi podrà participar en dues modalitats: la cursa de 10 Km amb inici a les 18h i la caminada de 10 Km amb inici a les 17:30h. En acabar tots els participants rebran un obsequi i un entrepà de botifarra a la brasa. Seguidament es farà un sorteig de premis entre tots els participants de la caminada i de la cursa, com ara ampolles de cava, nits d'hotel, sopars... I moltes sorpreses més!
De 17:30 a 20:30h
Programa complet de La Primavera del Cava
Dissabte 4 de maig
10:00h | Caves Vilarnau. Mini cavaolimpiades de Primavera
Dissabte 11 de maig
10:00h | Juvé & Camps. La Floració del Cava sobre rodes
10:00h | Segura Viudas. Els Ocells del Cava
Diumenge 12 de maig
11:00h | Sumarroca. Tasta la vinya: 5 parcel·les = 5 tastos
Dissabte 18 de maig
17:30h | Giró Ribot. La Cavacursa
Dissabte 25 de maig
09:30h | Covides. Descobreix la floració de la vinya al Penedès
Dissabte 1 de juny
10:00h | Vins El Cep. 3r Cep Passes Solidàries - Caminada entre vinyes
Diumenge 2 de juny
12:00h | Agustí Torelló Mata. Showcooking Primavera
13€ que inclouen: prova cronometrada amb xip MyLaps-ChampionChip + Trofeus pels guanyadors i obsequis per tots els participants + Botifarrada al finalitzar + Sorteig de premis.
en el següent enllaç.
Giró Ribot i Institut del Cava
Web La Primavera del Cava
93 891 02 36
info@laprimaveradelcava.com
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.