Jump to navigation
Del 17 d’abril al 30 de maig
Dissabte 25 d'abril
Del 20 de març al 26 d'abril
Dissabte 2 de maig, 11:30h
Cada dijous
Del 10 d'abril al 10 de maig
Del 24 d'abril al 10 de maig
Cada divendres al vespre
Microvi, organitzat per l’Ajuntament d’Avinyonet del Penedès, és una aposta per les iniciatives, empreses, paisatge i l’entorn del territori considerat com a l’origen de la vinya.
La Mostra de petits cellers el dissabte 27 d'abril, acte central de Microvi, enguany reunirà una àmplia representació de petits cellers de tota Catalunya, acompanyats enguany de cellers de diverses zones de producció franceses com a zona convidats (Provença, Borgonya, Beaujolais i Rosselló). Es tracta d’una proposta única a Catalunya, que té com a objectiu donar visibilitat als vins elaborats per petits productors i donar a conèixer les zones, varietats i tipus d’elaboració que els caracteritzen.
L’objectiu és mostrar als consumidors i agents del sector la qualitat i diversitat dels productes dels petits elaboradors, sense interferències, i amb la possibilitat d’explicar directament al visitant cadascun dels projectes.
Consultar aquí.
Diversos preus segons l'activitat Venda d'entrades online aquí.
Ajuntament d'Avinyonet del Penedès
Obra Social La Caixa i Llopartec, S.L.
Web de Turisme Avinyonet del Penedès