Maridatges

El febrer és el mes dels vins naturals, vins sense sulfits afegits o amb la mínima intervenció, que tenen com a aparador dos esdeveniments que passen simultàniament a Barcelona, Vins Nus que té lloc a la Nau Bostik i Vella Terra a l’Estació del Nord. Als winewednesday d’aquest mes, Xerigots ens aproxima a aquest món, amb productes que no deixaran indiferents a ningú.
Aquest dimecres és el torn del Celler Mas Candí. Un dels joves cellers més reconeguts del Penedès, sempre han apostat pels vins amb la mínima intervenció i la màxima expressivitat de les varietats. Tastarem una selecció dels seus vins sense sulfits afegits, vins que encisen i atrapen al moment.
Activitat gratuïta
Imprescindible reserva prèvia al 93 890 23 78 o a vilafranca@xerigots.cat
Web Xerigots
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.