Jump to navigation
Dimecres 8 d'abril, 19:30h
Dijous 9 d'abril, 20:30h
Divendres 10 d'abril, 18h
Del 27 de febrer al 10 d'abril
Del 6 de març a l'11 d'abril
Dimecres 15 d'abril, 18h
Dijous 16 d'abril, 18:30h
Del 17 al 19 d'abril
Recull d’obres de Just Nicolàs Camplloch (El Vendrell, 1946) de vàries èpoques per poder copsar l’evolució d’aquest artista al llarg del temps. El seu estil es podria definir com a cubista-figuratiu.
En Just és un artista total, des de l’any 1962 no ha parat de produir, fent exposicions arreu del món. La seva faceta més coneguda és la plàstica, passant per la pintura a l’oli i acrílica, així com l’aquarel·la i la finor del dibuix a ploma.
Els temes més habituals són: joves músics, deeses, faunes, i principalment la figura femenina representada com a maternitats, aiguaderes, dames a cavall, etc., que amb la seva mirada i el seu sentiment els enriqueix plasmant noves formes, de vegades inexplicables, donant-los un sentit poètic i diferent a la visió normal de les coses que els nostres ulls estan acostumats a veure.
De dimarts a dissabtes de 17 a 20h Diumenges i festius de 12 a 14h i de 18 a 20h
Divendres, 24 de gener, a les 20h Inauguració i visita comentada a càrrec de Joan Anton Mascaró, comissari de l’exposició.
Joan Anton Mascaró
Entrada gratuïta
Web Ajuntament de Vilafranca