Jump to navigation
Dissabte 7 de febrer
Del 7 d'octubre al 8 de febrer
Del 22 de novembre al 8 de febrer
Del 19 de novembre al 8 de febrer (2026)
Dijous 12 de febrer, 18:30h
Dijous 12 de febrer, 20:30h
Del 4 de desembre al 15 de febrer
Del 7 de novembre al 15 de febrer (2026)
Un projecte expositiu, de les artistes Cecília i Mercè González, que descriu, a través del teixit, les textures dels aliments, el pessigolleig de les bombolles d’un bon cava o el saber dolç de la ratafia.
Cecília i Mercè González són dues germanes d’Igualada, una ciutat molt vinculada a l’art tèxtil. Elles mateixes es defineixen com a creadores, però també artesanes, enginyeres, comunicadores, artistes. Totes aquestes definicions son les que les han portar a produir aquesta exposició. La seva veu és la seda i sempre treballen amb duet, encara que cadascuna tingui el seu propi to. El teixit que tenyeixen, estampen, pinten, cusen, broden... és el seu canal d’expressió que les repta i alhora els ofereix el tresor per crear les seves obres. Totes dues formen el col·lecti Desedamas.
L’exposició té el teixit com a base de la proposta i és i sempre serà la seda, així com per un cuiner pot ser l’aigua. Un pont entre la cuina i l’art tèxtil, convertir un menú degustació en un menú exposició. Interpretar els plats, transformant quelcom tan efímer com és el menjar, en una obra tèxtil contemporània i bidimensional, amb el color i la textura com a llenguatge. Les begudes, des de l’aigua fins als licors. Les bombolles de cava, el cos del vi negre, tot per convertir aquests líquids en obres translúcides, etèries, plenes de colors, moviment i sensualitat.
Dimecres a divendres de 17 a 20h Dissabtes de 18 a 20h i diumenges de 12 a 14h
Entrada gratuïta
Web Ajuntament de Vilafranca Web Desedamas