Menjar i beure
,
2020
Diumenge 15 de març, 10h
Passeig Marítim (Confraria de Pescadors)

XIX Xatonada Popular de Calafell (Cancel·lada!)

La Xatonada Popular de Calafell celebra la seva 19a edició, en la que es posaràn a la venda 810 racions de xató i el preu serà de 7€ que inclourà pa, xató i vi procedent d’agricultura ecològica DO Penedès de les bodegues Pinord de Vilafranca del Penedès, enguany empresa col·laboradora de l’esdeveniment.

Enguany com a novetat se serviran una seixantena de racions de xató sense gluten (incloent el pa) com a mostra de sensibilització cap a les persones celíaques, una afecció cada cop, malauradament, més distesa a la nostra societat.

Programa: 

10:00h: Tast de xató a càrrec dels restaurants A Can Pilis, Casa Pedro i Eusebio.
Preu: 7€ (pa, xató i vi ecològic DO Penedès de Bodegas Pinord.
Es serviran també 60 racions de xató sense gluten per a celíacs.

12:00h: Taller infantil de xató a càrrec dels Mestres Xatonaires de Calafell, amb els alumnes de les escoles del municipi i tothom qui s’hi vulgui apuntar (limitat a 100 places).

Durant el matí podreu visitar la fira de productes d'alimentació artesans.

Més informació: 

  • imatge de control 1per1