Espectacles
,
2021

Espectacle 'Un mapa del cos'

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

Preestrena de l'espectacle 'Un mapa del cos', un projecte creat pels vilafranquins Miquel Villalba (piano) i Mariona Ríos (textos i performance) i la calafina Marina Torra Cabau (soprano).

'Un mapa del cos' és un espectacle multidisciplinari de creació pròpia de música Lied, poesia, performance, dansa i arts plàstiques. Una protagonista i un recorregut introspectiu, on descobrirà els nusos emocionals que no veu durant el dia a dia i es retrobarà amb ella mateixa fins a assolir la pau interior. Les diverses vivències de la protagonista aniran acumulant marques en un llenç formant una mena de mapa, ple d’històries. Aquest mapa és la protagonista, allò bo i allò dolent, tot el que viu forma part d’ella.

L’argument central de l’espectacle parteix del poema 'Teoria del caos' d’Anna Gual i de textos de Mariona Ríos. A partir d’aquí es dibuixa l’experiència de la protagonista, que no pot exterioritzar el que sent. Un garbuix d’emocions la consumeix i no sap com posar-hi ordre perquè, potser, no s’ha permès l’espai per desgranar què li fa mal. L’espectacle és un recorregut emocional de la protagonista a través del seu dolor per reescriure com se sent.

Aquest projecte va ser seleccionat dins de la convocatòria per les residències de la Fàbrica de Lied del Montseny i serà estrenat al Teatre Auditori de Llinars del Vallès el 30 d'abril, on els artistes hi han pogut assajar com a residents.

Preu: 

10€
Comprar entrades online aquí (enllaç)

Més informació: 

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1