Jump to navigation
Divendres 26 de desembre, 19h
Del 25 al 28 de desembre
Del 19 al 28 de desembre
Del 21 al 28 de desembre
Del 26 al 28 de desembre
Dilluns 29 de desembre, 10h
Del 27 al 29 de desembre
Del 27 al 30 de desembre
Espectacle 'El monstre dels colors', de la mà de Tutatis i Transeduca, en què dues actrius es posaran a la pell de dues titelles (el Monstre i la Nena) per representar una història amb un garbuix d'emocions.
Primera sessió: 12:00h Segona sessió: 17:30h
El color groc vol dir que estàs content, el blau que estàs trist, el vermell és la ràbia, el negre és la por... Cada color representa una emoció, però no serà gens fàcil posar-les en ordre.
L’adaptació teatral d’‘El Monstre de Colors’ de l’obra d’Anna Llenas es converteix en una posada en escena plena de poesia visual i música que ens ajudarà a connectar amb les nostres emocions i entendre-les millor.
8€ | 6€ amb descompte Comprar entrada aquí (enllaç)
Autora: Anna Llenas Direcció: Ruth García Monstre: Gisela Guitart i Ruth García Nena: Laura Bosh i Mireia Casado Escenografia: Joan Pena, Elisabet Pané i Quimet Felis Il·luminació: Aleix Ramisa Música: Joan Colomo Producció executiva: Lluís Rovira Producció: Mònica Gálvez, Núria Mas i Laura Alonso Comunicació: Laura Suárez Administració Ester Bernaul Cap tècnic del teatre: Roger Muñoz Màrqueting i comunicació: Publispec Disseny gràfic Santi&Kco Una producció de: Transeduca i Tutatis
Web Tutatis Web Temporada Web Teatre Àngel Guimerà