Fires i festes
,
2022
Del 3 al 19 de juny
Diversos indrets

11è Remeiart

El Remeiart va néixer l’any 2011 a Santa Margarida i els Monjos com a projecte de difusió i coneixement de les herbes remeieres, amb l’objectiu de donar a conèixer les herbes des de tots els seus possibles àmbits: salut, benestar, alimentació, botànica, etc.

Del 3 al 19 de juny podeu visitar els bars i restaurants de Santa Margarida i els Monjos adherits a la campanya Cuines i Tapes, i tastar una gran varietat de tapes elaborades amb herbes remeieres. Un total de 13 establiments del municipi que ofereixen 12 tapes i unes postres, amb la possibilitat d'emportar-se-les a casa.

El programa gastronòmic va acompanyat de la Fira del Remeiart que es duu a terme el diumenge 19 de juny al Castell De Penyafort, i esdevé un punt de trobada de totes aquelles persones que treballen amb les herbes remeieres des de les vessants científiques, terapèutiques, gastronòmiques, artístiques, cosmètiques, etc.

Horari: 

Fira Remeiart | Castell de Penyafort
Diumenge 19 de juny, de 10 a 21h

Programa: 

Més informació: