Jump to navigation
Diumenge 21 de desembre, 12h
Diumenge 21 de desembre, 18h
Diumenge 21 de desembre, 19h
Dijous 25 de desembre, 20h
Divendres 26 de desembre, 19h
Del 15 de novembre al 27 de desembre
Les seves interpretacions es caracteritzen per un treball minuciós cambrístic i una posada en escena acurada i enèrgica.
Barcelona Clarinet Players presenta el seu nou àlbum, 'Black Pool Suite', una obra del jove compositor Joan Vidal.
Set poemes visuals i sonors conformen aquesta suite on les peces recreen històries d’herois anònims que viuen realitats molt diferents en una mateixa ciutat. La soledat, l’amor o la pèrdua són els motors que alimenten aquest engranatge format per breus narracions, inspirades en l’obra Dublinesos de James Joyce.
Els ingredients musicals de la suite -escrita per a quartet de clarinets, piano i percussió- van des del jazz i la improvisació a les sonoritats de compositors com Oliver Messiaen, Igor Stravinsky o Django Bates.
De 22€ a 20€ taquilla | De 20€ a 18€ anticipada Compra l'entrada aquí (enllaç)
Web Espectacles Vilafranca