Jump to navigation
Dissabte 21 de març, 14h
Dissabte 21 de març, 18h
Dissabte 21 de març, 19:30h
Dissabte 21 de març, 20h
Dissabte 21 de març
Diumenge 22 de març, 18h
De l'11 de gener al 22 de març
Cinquena edició del Festival Instants, que promet vetllades inoblidables pels amants de la música, el cava, els vins, la gastronomia i les vinyes del Penedès.
El cicle, de quatre concerts de petit format, exclusius i d’aforament limitat, tindran lloc al vespre en un entorn únic, el pati del Cellers Carol Vallès. L’experiència es podrà complementar amb visites al celler, degustacions de diversos caves i vins del celler i tastos gastronòmics. Tot això per oferir una experiència única i singular als assistents.
19:00h | Obertura de portes, degustacions gastronòmiques i visites exprés a la cava 21:00h | Inici del concert
Dissabte 10 de juny: Gerard Aledo Dissabte 8 de juliol: Clara Gispert Dissabte 15 de juliol: Guillem Ramisa Dissabte 22 de juliol: In Crescendo
39€ | Compra l'entrada aquí (enllaç)
Celler Carol Vallès
Web Festival Instants Web Celler Carol Vallès