Jump to navigation
De l’1 de novembre al 14 de desembre
Del 14 de novembre al 14 de desembre
Del 28 de novembre al 14 de desembre
Del 22 de novembre al 19 de desembre
Del 12 al 23 de desembre
En el marc de La Primavera del Cava, Primavera enogastronòmica entre vinyes, una proposta del celler Joan Segura Pujades per gaudir d'un recorregut pel celler i casa de la família, per descobrir la nostra història, l'herència d'un desig, l'evolució del Penedès vitivinícola… Allà, gràcies a la tapa del xef local Eric Soldevila maridada amb un dels caves del celler, els i les assistents agafaran forces per endinsar-se tranquil·lament cap al mar de vinyes. L'experiència continua amb un recorregut interactiu a peu cap a la Barraca d'en Fages i amb alguna sorpresa més enogastronòmica fins arribar a la destinació escolllida, per gaudir d'un deliciós dinar maridat.
La tornada al celler serà amb 4×4 o furgoneta, per gaudir de les postres amb un dels productes més especials del celler Joan Segura Pujadas.
*El camí a peu té uns 3km i uns 100m de desnivell. En cas necessari l'anada pot ser amb cotxe. Informar en cas d'alèrgies o intoleràncies.
45€ general | 30€ nens/es de 4 a 12 anys | Gratuït nens/es de 0 a 3 anys Comprar entrada aquí (enllaç)
AECAVA i Joan Segura Pujadas
Web La Primavera el Cava