Jump to navigation
Dimarts 17 de juny, 21h
Dimecres 18 de juny, 21h
Del 22 de maig al 19 de juny
Divendres 20 de juny
Del 19 d'abril a 21 de juny
Del 6 d'abril al 21 de juny
Dissabte 21 de juny, 22h
Dissabte 21 de juny, 21h
En el marc del mil·lenari del Monestir de Sant Sebastià dels Gorgs, concert 'Jubilemus et Cantemus', una proposta musical que reunirà grups de cantaires i músics de diverses formacions que s’han unit expressament per a aquesta ocasió especial.
El concert es divideix en dues parts interpretades sense interrupció: una primera part dedicada al Cant Gregorià, gènere estretament vinculat a la tradició monàstica, i una segona part amb obres polifòniques de diverses èpoques i estils, totes elles dedicades a la Mare de Déu.
Hi participaran:- Schola Gregoriana de Vilafranca - Capella de música de la Tossa - Coral Kandenit - Capella de música de Sant Pau del Camp - Orquestra de Cambra Art & So
S’hi podran escoltar peces emblemàtiques com el 'Magnificat' de J.S. Bach, 'Ave Verum' de Mozart, 'Nigra Sum' de Pau Casals, obres del Llibre Vermell de Montserrat, i composicions contemporànies com 'Ubi Caritas' d'Ola Gjeilo, entre moltes altres.
Acte gratuït, imprescindible reserva prèvia aquí (enllaç)
Jubilemus et Cantemus 2025
Monestir de Sant Sebastià dels Gorgs i Ajuntament d'Avinyonet del Penedès
Web Turisme Avinyonet