Jump to navigation
Dissabte 25 d'abril
Del 20 de març al 26 d'abril
Dissabte 2 de maig, 11:30h
Cada dijous
Del 10 d'abril al 10 de maig
Del 24 d'abril al 10 de maig
Del 8 a l'11 de maig
Cada divendres al vespre
En el marc de La Primavera del Cava, Canals & Munné ofereix una proposta que comença a La Cava Nova amb un esmorzar de pagès entre vinyes: botifarra, seques, pa amb tomàquet, allioli, cava per als adults i most per als més petits. Un sabor autèntic de la terra!
A continuació, es farà una passejada per les vinyes, on els viticultors revelaran els secrets de la viticultura ecològica i regenerativa. Durant el recorregut, es podrà practicar plogging, un esport ecològic divertit i saludable per a tota la família.
Per acabar, es gaudirà d'un maridatge de cinc xocolates Simón Coll amb cava, licor i most per als nens. Una festa de primavera plena de sabors, natura i moments inoblidables.
Es recomana portar calçat esportiu.
35€ general | 17€ nens i nenes de 4 a 12 anys | Entrada gratuïta de 0 a 3 anys Comprar entrada aquí (enllaç)
AECAVA i Canals & Munné
Web La Primavera el Cava