Jump to navigation
De l’1 de novembre al 14 de desembre
Del 14 de novembre al 14 de desembre
Del 28 de novembre al 14 de desembre
Del 22 de novembre al 19 de desembre
Del 12 al 23 de desembre
En el marc de La Verema del Cava, tardeo gastronòmic de verema a Giró Ribot, per gaudir d'una selecció de platets gourmets maridats amb vins i caves, i un ambient relaxat i encantador entre vinyes, al cor del Penedès. Hi haurà música en directe al vespre amb un DJ magnífic.
Per deixar-se endur pels sabors, els sons i els paisatges en una experiència autèntica i plena de bon gust, perfecta per compartir amb amics, parella o en grup. Una manera ideal de viure el Penedès al capvespre, en un entorn únic on la gastronomia i el vi s'uneixen per fer-te vibrar els sentits.
De 19 a 22h
36€ | Comprar entrada aquí (enllaç) *Les persones amb al·lèrgies o intoleràncies alimentàries hauran d'avisar amb un mínim de 5 dies d'antelació.
AECAVA – Associació d’Elaboradors de Cava i Giró Ribot
Web La Verema del Cava Web Giró Ribot