Guillem Arnedo & Celeste Alías Band

El grup presenta el seu segon àlbum 'Let's Sing Oscar Hammerstein II', sobre els musicals que Oscar Hammerstein II va escriure juntament amb R. Rodgers i J.Kern i de nou editat per la discogràfica del pianista Ignasi Terraza Swit Records. Podrem escoltar peces seleccionades dels musicals "Showboat", "South Pacific", "Oklahoma!" i "The King and I".
L'energia del grup gira entorn del text i la melodia magistralment interpretada per la reconeguda cantant Celeste Alías, deixant els espais justs per la improvisació sempre entesa com a part orgànica del tema.
Entrades: anticipades al preu de 10€ a les taquilles del Teatre Cal Bolet, el dijous 11 de 18 a 20h.
Preu reduït també pels socis de Vinseum, i pels posseïdors del carnet de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació.
Preu de taquilla el dia del concert, 12€.
Aquest concert el patrocina el Celler Can Bas - Domini Vinícola i per Catànies Via, que ens oferiran un tast dels seus productes al finalitzar el concert.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.