Jump to navigation
Dimecres 25 de febrer, 19h
Dimecres 25 de febrer, 20h
Dijous 26 de febrer, 18h
Divendres 27 de febrer, 20h
Dissabte 28 de febrer, 18h
Dissabte 28 de febrer, 19h
L’activitat l’organitza el Centre d’Estudis Cossetans, amb el tàndem format pel director de les excavacions Dani López i la dinamitzadora cultural Rosa Vendrell. L’objectiu principal és apropar-vos el jaciment ibèric de la Font de la Canya, origen de la vinya. En aquesta ocasió, hi ha dues opcions a triar.
Opció A: trobada a la Casa de Colònies Sant Pere d'Avinyó a les 19:45h. Inici de la passejada per visitar el jaciment cap a les 20h.
Opció B: trobada a la Casa de Colònies Sant Pere d'Avinyó a les 21:30h per veure el concert i sopar (cadascú se'l porta).
Després, es podrà gaudir de la nit de lluna plena amb música ambient del duet d'arpes d'Esther Pinyol i Caterina del Cerro.
Les dues arpistes han actuat per separat al jaciment de la Font de la Canya i enguany oferiran un concert a dúo a l’interior de l’església d’Avinyó. Algunes peces separadament i d’altres en format duet. Totes dues són del Garraf. Esther Pinyol forma part de l’Orquestra Camera Musicae de Tarragona i col·labora amb orquestres com l’Orquestra Clàssica Nacional d’Andorra, l’Orquestra de Cambra de l’Empordà o l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya. Caterina del Cerro és professora d’arpa de l’Escola de Música Claudefaula de Girona. Forma part del grup Moixaina com a arpista i cantant, conjunt de música de tradició catalana i celta. Ha actuat al cicle Sitgesestiu Cultural 2015.
Contacte i reserves: 650 473 639 o fontdelacanya@gmail.com.
Aportació: persones adultes 12€, prèvia reserva | menors 16 anys: 5€.
*Organitza: Centre d’estudis Cossetans, amb el suport de la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament d’Avinyonet del Penedès, la Cooperativa d’Iniciativa Social Actua, i la col·laboració d’empreses del municipi.