Jump to navigation
Dissabte 11 d'abril, 20h
Diumenge 12 d'abril, 18h
Diumenge 12 d'abril, 19h
De l'1 de febrer al 12 d'abril
Del 9 al 12 d'abril
Dijous 16 d'abril, 19h
Dijous 16 d'abril, 20h
Divendres 17 d'abril, 18h
Els concerts nocturs al jaciment de la Font de la Canya seran el dissabte 11 de juliol amb Mario Mas, i el divendres 7 d’agost amb el grup Tarragonako Txalaparta Eskola. El diumenge 6 de setembre es proposa un concert vermut amb la jove cantant i guitarrista Judit Jeanne.
Mario Mas, 11 de juliol
Mario Mas presentarà el recital "Guitarra i ritmes: evocant Manolo de Huelva, Javier Molina i Miguel Borrull" a qui considera pilars de l'embruix de la guitarra popular. També interpretarà peces del seu nou treball, Alazul, on es fonen diversos estils d'arrels comunes com el joropo, el tanguillo, la música andalusí o la bulería.
L’activitat l’organitza el Centre d’Estudis Cossetans, amb el tàndem format pel director de les excavacions Dani López i la dinamitzadora cultural Rosa Vendrell, amb l’objectiu d’apropar el gran públic al jaciment de la Font de la Canya, origen de la vinya al Penedès. També s’estrena enguany la terrassa de la Casa de Colònies de Sant Père d’Avinyó com a espai dels concerts i del sopar, després de la visita al jaciment.
El programa d’acivitats comença a les 8 del vespre, a la Casa Colònies Sant Pere d’Avinyó, amb una passejada fins al jaciment, on el Dani López explicarà les darreres troballes de la campanya de maig. Tornant a Avinyó, un tast de vi o cava i començarà el concert. A la mitja part, es podrà sopar (cadascú se’l porta) i després es reprèn la música en directe sota els estels. Qui només vulgui assistir al concert, pot venir a les 21:30h.
Aportació: 12€, prèvia reserva. Menors: 5€. Mateix dia: 15€.
Més informació: 650473639
Reserves: fontdelacanya@gmail.com.
Organitza: Centre d’estudis Cossetans, amb el suport de la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament d’Avinyonet del Penedès, la Cooperativa d’Iniciativa Social Actua, i la col·laboració d’empreses del municipi.