Jump to navigation
Divendres 13 de febrer, 17:30h
Dissabte 14 de febrer, 17:30h
Diumenge 15 de febrer
Divendres 20 de febrer, 17:30h
Dissabte 21 de febrer, 19h
Diumenge 22 de febrer
Diumenge 22 de febrer, 12h
Diumenge 22 de febrer, 17:30h
El Museu Pau Casals no s’atura i programa per aquest febrer una activitat familiar per a tota la família: el conte musical “Aquest nen està a la lluna!”.
El proper diumenge dia 14 de febrer, el Museu Pau Casals acollirà una vegada més, una activitat familiar que té com a principal objectiu acostar aquest espai cultural a la població, així com també acostar la música a les famílies i en especial, als més petits.
“Aquest nen està a la lluna!” és un conte infantil que ens explica la història d’un nen que té moltes joguines però que està molt avorrit, fins que un dia descobreix una joguina realment poderosa. Una joguina que li permetrà fer un viatge per a mons i planetes impensables, una joguina que no es pot comprar, ni tan sols es pot veure... A través de la música i la poesia, els nens descobriran quina és aquest joguina que està dins seu i que només ells poden despertar!
L’activitat familiar està pensada per infants de 2 a 6 anys i tindrà lloc a la Sala Polivalent del Museu Pau Casals el proper diumenge dia 14 de febrer a les 12h del migdia, amb un cost de 3€ per persona (tant adults com infants).
Les places són limitades i cal fer reserva prèvia trucant al 977.684276 o bé enviant un c/e a museu@paucasals.org.
Més informació a www.paucasals.org