Jump to navigation
Del 4 al 10 de maig
Del 9 a l'11 de maig
Del 15 d'abril al 13 de maig
Del 21 d'abril al 15 de maig
Del 15 d'abril al 15 de maig
Del 12 de març al 16 de maig
Dissabte 16 de maig
Del 9 al 17 de maig
El 23 d’abril d’enguany es commemoren els 120 anys del naixement de Josep Andreu Lasserre, més conegut com a Charlie Rivel, el pallasso que va fer riure diferents generacions i que se’l reconeix pel seu vestit vermell, el seu nas quadrat vermell, la seva guitarra i la seva cadira també vermella.
Fill d’una família que es dedicava al món de l’espectacle i el circ, aprengué ràpid l’ofici i al llarg de la seva trajectòria rebé diversos reconeixements. Entre els seus espectacles, els més coneguts són els d’udolar a la lluna o plorar com un infant.
El Museu Deu del Vendrell s’uneix als actes d’homenatge amb l’exposició de dibuixos de Charlie Rivel de l’artista Joan Soler-Jové. Soler-Jové és sens dubte l'artista català que ha tingut millor atenció envers l'espectacle del circ, per la temàtica dels pallassos i, especialment, per la figura de Charlie Rivel. Disposa d’un important patrimoni pictòric i literari, després de més de quatre dècades seguint la trajectòria del pallasso cubellenc.
Durant el cap de setmana del 23 i 24 d’abril les primeres cinquanta persones que visitin el Museu Deu seran obsequiats amb un punt de llibre fet per en Soler-Jové, i les dues primeres també es podran endur el llibre de Joan Soler-Jové 'Remor de dibuixos'.