Five Days to Dance

El Centre de Llorenç projecta 'Five Days to Dance'. Un dilluns al matí, una parella de ballarins es presenten en una aula d'un Institut a Sant Sebastià. Anuncien a un grup d'adolescents que pararan les classes, ballaran junts durant cinc dies i, finalment, pujaran a un escenari aquell mateix divendres per representar una coreografia.
Els rols dels estudiants trontollen: el noi tímid se sent còmode, la noia maca deixa de ser tan admirada i els problemàtics participen i s'integren en el grup. En una setmana canviaran la seva manera de relacionar-se.
Wilfried van Poppel, ballarí i coreògraf holandès, i Amaya Lubeigt, ballarina de Sant Sebastià, són els responsables del projecte. Després del documental hi haurà un col·loqui.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.