Jump to navigation
Del 6 de febrer a l'1 de març
Diumenge 1 de març, 19h
Diumenge 1 de març, 18h
Del 25 de gener a l'1 de març
Dimecres 4 de març, 18h
Dijous 5 de març, 19h
Divendres 6 de març, 20h
Amb l’arribada de l’estiu, del bon temps i de la calor, la Regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia organitza L’Istiu, un cicle d’espectacles a l’aire lliure adreçat a la gent jove del municipi que té lloc al pati de l’Índex durant les nits entre setmana durant el mes de juliol. Enguany s'arriba a la 27 edició.
Tots els espectacles es faran a dos quarts d'11 de la nit al pati de l'Índex i són gratuïts i enguany hi han col·laborat el Casal Popular El Carràs, l'Agrupament Escolta i Guia Sant Sadurní, Tabalots Timblers, l'Associació Lúdicocultural Sant Sadurní i Arrítmics Batucada, amb el suport de Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal de l'Alt Penedès. La sadurninenca Laia Oliver ha dissenyat el programa.
Bonobos ens presenta Animalànima. Patxanga carinyosa, energia i tendresa a parts iguals. Una de les revelacions de l'any que ha fet ballar cada plaça al ritme de "La vida", el seu primer senzill.
Hi haurà servei d’informació del Punt Mòbil de Salut