Jump to navigation
Del 6 al 12 de febrer
Dies 6, 7, 8 i 12 de febrer
Dies 12 i 13 de febrer
Divendres 13 de febrer
Dissabte 14 de febrer, matí
Dissabte 14 de febrer
A càrrec del Patge Raimon.
La Coordinadora de les Festes de Sant Raimon 2015 ha demanat per carta, durant la visita del patge Raimon al barri del Poble Nou per recollir les cartes dels nens i nenes, que el patge amb el mateix nom que el coptaró vilafranquí sigui el pregoner de les Festes de Sant Raimon, les tradicionals festes d'hivern vilafranquines que començaran tot just s'acabin les festes de Nadal.
El Patge Reial Raimon ha acceptat de bon grat la invitació dels organitzadors de les Festes de Sant Raimon i ha assegurat que romandrà a Vilafranca uns dies més per poder pregonar aquestes festes, en un dels primers actes que es faran en el marc de la Capital de la Cultura Catalana.
En acabar el pregó, hi haurà un castell de focs i seguidament se celebrarà l'Ofici Solemne en honor a Sant Raimon de Penyafort a la Basílica de Santa Maria.