Jump to navigation
Divendres 6 de febrer, 20:00h
Dissabte 7 de febrer, 17:00h
Del 7 d'octubre al 8 de febrer
Del 22 de novembre al 8 de febrer
Del 19 de novembre al 8 de febrer (2026)
Dijous 12 de febrer, 18:30h
Dijous 12 de febrer, 20:30h
Del 4 de desembre al 15 de febrer
En el marc de les activitats del Cavatast 2016, artistes del col·lectiu riudebitllenc Territori d’arT (RTd’A) mostren el seu treball a l’interior de la cava Jaume Giró i Giró de Sant Sadurní d’Anoia, amb una ocupació d’arts plàstiques que inclou pintura, fotografia, ceràmica, vídeo i tècniques tèxtils.
Participen en aquesta ocupació Abdellah Ahaddaf, Aura Gumà, Aurore Claverie, Carolina Cora, David Ribas, elenamusa, Joan Gispert, Marga Casas, Maria Martínez, Miquel Sabaté, Remei Marimon, Salvador Rafecas i Teresa Pla.
RTd’A treballa des de Riudebitlles perquè la cultura sigui un mitjà de desenvolupament econòmic i de cohesió social i urbana, que ajudi a potenciar la creativitat i l’intercanvi intel·lectual, i fomenti el pensament crític.
Inauguració: dimecres 5 d’octubre a les 19:30h Fins al 9 de novembre.