Jump to navigation
Dissabte 11 d'abril, 11h
Del 13 al 15 d'abril
Del 15 al 17 d'abril
Divendres 17 d'abril, 18h
Divendres 17 d'abril, 19h
Del 28 de febrer al 17 d'abril
Dissabte 18 d'abril
Del 13 al 19 d'abril
El Molí del Foix, Centre d’Interpretació Històric i Natural, de Santa Margarida i els Monjos organitza un nou taller de fer sabó a partir d’oli vegetal usat. L’activitat forma part de la programació ambiental del Molí pretén donar eines a les persones participants sobre l’impacte ambiental de l’oli com a residu i de reciclar-lo per fer-ne sabó.
L'oli de cuina és un dels residus generats a casa més perjudicials per al medi ambient ja que un litre d'oli abocat per l'aigüera pot contaminar fins a 1.000 litres d'aigua potable. La durada de l'activitat és de 2 hores aproximadament i els participants han de portar un litre d'oli usat i filtrat.
En el taller, impartit per educadors ambientals de la Mancomunitat Intermunicipal Penedès Garraf, es donaran també eines per elaborar sabons amb herbes remeieres i altres elements naturals. El curs es durà a terme el proper dia 14 de febrer, a les 6 de la tarda, al Molí del Foix.
Activitat gratuïtaInscripció prèvia: molidelfoix@smmonjos.cat | 93 818 69 28 (dimarts, dijous i divendres matí i dimarts a la tarda).