Jump to navigation
Diumenge 28 de desembre, 11h
Diumenge 11 de gener, 11h
Diumenge 25 de gener, 11h
Un selecte grup de 13 cellers elaboradors de Cava t'ofereixen activitats enoturístiques úniques entre el 26 d'agost i el 17 de setembre. Codorniu, Giró Ribot, Gramona, Juvé & Camps, Llopart, Mestres, Pinord, Recaredo, Sumarroca, Torelló, Vallformosa, Vilarnau i Vins el Cep t'obren les seves portes!
Envoltats de vinyes
Vine a viure la verema al capvespre, o sota la lluna d'estiu, o a ple migdia amb visites guiades i tasts comentats de raïm, most i Cava, tallers d'aromes, concerts de música en viu, cinema a la fresca i un bon grapat més d'activitats molt especials al voltant del Turisme del Cava.
Visita guiada pels orígens de Recaredo i la seva filosofia com a elaboradors i viticultors ecològics i biodinàmics. Un recorregut apassionant del raïm fins a la copa, passant per l'excel·lència de les llargues criances i l'artesania del desgorjat a mà a temperatura fresca i natural de les Caves.
Tast comentat de raïms, most i 2 Caves Brut Nature Gran Reserva amb més de 60 mesos de criança: Terrers 2009 i Brut de Brut 2007. Els nostres escumosos han forjat un estil únic definit per l’elegància i la subtilitat i volem compartir-los amb tu.
Preu: 18€
Reserves: visites@recaredo.com o 93 891 02 14
Més informació i activitats de La Verema del Cava