Algo le pasa a mi yerno

Cinc anys de psicoteràpia no han servit per a alleujar l'ansietat vital d'en Damien (Baptiste Lecaplain). El Dr. Beranger (Christian Clavier) ja no el suporta, així que li proposa un repte terapèutic: trobar a la dona de la seva vida. I, contra tot pronòstic, Damien ho aconsegueix.
Tres mesos després, la seva promesa Alice (Claire Chust) el convida a la seva casa familiar perquè conegui als seus pares, que celebren una gran festa pel seu 30 aniversari, i tot surt malament. Però el pitjor de tot és que el pare d'Alice resulta ser ni més ni menys que el mateix Dr. Beranger.
Divendres 13 de juny: 17:30 | 20:00h
Dissabte 14 de juny: 17:30 | 20:00h
Diumenge 15 de juny: 17:30 | 20:00h
Dimecres 18 de juny: 17:30 | 20:00h
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.