Jo Comparteixo Música, Conservatori de Música dels Pirineus, 2020

Nova edició de la proposta 'Jo comparteixo música', una trobada per fer música conjuntament des de les finestres i balcons per a tota la comunitat.
En aquesta ocasió d'uneix la música i el ball, interpretant, a més del 'O sole mio', el Ball Cerdà de la Seu d’Urgell, dansa que fou considerada el 2012 com la més viva dels Països Catalans.
> Descarrega partitures i àudios aquí (enllaç).
Conservatori de Música dels Pirineus i Escoles Municipals de música de Berga, Puigcerdà, la Seu d’Urgell i Puig-reig
Escola Folk del Pirineu