Jump to navigation
Del 21 de novembre al 23 de gener (2026)
Del 16 d'octubre al 25 de gener
Del 3 de novembre al 30 de gener (2026)
Del 19 de desembre al 31 de gener
Mesos de desembre i gener
Del 25 d'octubre a l'1 de febrer (2026)
12a edició de la Biennal d'Art Leandre Cristòfol que, amb els anys, s'ha fet un lloc destacat en el calendari artístic nacional, gràcies al seu doble objectiu: d'una banda, presentar un estat de la qüestió de la creació contemporània en una àrea d'influència més o menys àmplia, que desborda les fronteres de l'estat-nació, i, de l'altra, patrimonialitzar bona part de les peces exposades i garantir, així, la injecció estable d'art contemporani i emergent a la col·lecció municipal.
Aquest any, i d'acord amb els canvis que es van implementar fa un parell d'edicions, la Biennal ha estat comissariada per un equip format per dues comissàries independents, Alexandra Laudo i Soledad Gutiérrez, conjuntament amb Cèlia del Diego, directora del Centre.
També han participat de la selecció els responsables del projecte Javelina —Jordi Antas, Roc Domingo i Antoni Jové—, encarregats de triar un artista del territori d'entre els que integren l'arxiu del projecte, i la responsable del centre de documentació —Anna Roigé–, qui vetlla per la presència de les arts gràfiques i l'edició a la mostra i escull un projecte editorial, el qual també s'hi incorpora o se n'amplia la representació en el fons d'edicions especials i de llibres d'artista de la Panera.
Dissabte 23 d'octubre, 12h L'acte comptarà amb la performance 'Malpaís' de Mariona Moncunill (+info)
Alexandra Laudo, Soledad Gutiérrez i Cèlia del Diego
Web Centre d'Art La Panera Web La Paeria, Ajuntament de Lleida