Jump to navigation
Dissabte 20 de desembre, 17h
Dissabte 20 de desembre
Dies 19 i 20 de desembre
Del 3 al 20 de desembre
Diumenge 21 de desembre
Del 28 de novembre al 21 de desembre
Del 5 al 21 de desembre
Guissona celebra enguany un Carnaval diferent, que fa el tret de sortida amb les ordres del Rei Carnestoltes que arribaran als centres educatius per mitjà d'un vídeo de l'artista local Glòria Ribera, que cada dia amenitzarà les aules amb la cançó 'Quan arriba el Carnestoltes' i donarà l'ordre per l'endemà.
A més a més, també es durà a terme un concurs de disfresses a través d'Instagram, on es convida a guissonencs i guissonenques pengin fotografies a la xarxa etiquetant l'Ajuntament (@ajguissona) i l'etiqueta #carnavalguissona2021.
Per últim, el dissabte de Carnaval, dos personatges emblemàtics del Carnaval, de la companyia El Sidral, es passejaran per l'eix comercial.
La resta d'actes, apel·lant a la responsabilitat, s'han hagut d'anul·lar amb la consigna de gaudir de Carnaval, des de casa i amb petits grups atesa la situació que estem vivint, esperant poder-lo recuperar més aviat.
Ajuntament de Guissona
Web Ajuntament de Guissona Instagram Ajuntament de Guissona Facebook Ajuntament de Guissona