Jump to navigation
Del 5 de desembre al 30 de gener
Del 2 al 8 de febrer
Del 19 de novembre al 10 de juny (2026)
Presentació del llibre 'L'aigua que vols' de Víctor Garcia Tur, una extraordinària novel·la guanyadora del Premi Sant Jordi 2021, que parla sobre la família, els records, la infantesa perduda i la identitat.
La Marie Tremblaypierre aprofita la bonança de l’estiu quebequès per organitzar una trobada familiar a l’antic xalet de vacances. L’excusa de celebrar el setanta-sisè aniversari és forçada, però les filles i el fill no s’hi capfiquen: rememorar els banys al lla i reviure la infantesa els sembla una bona idea per retrobar-se al cap de tant de temps.
Hi duen les famílies respectives, o el que en queda, però també els seus secrets, les seves vivències i, sobretot, els silencis de les coses que no es van dir quan tocava.
Gratuït
Òmnium Cultural Segarra
Web Òmnium Cultural Web Ajuntament de Guissona