Jump to navigation
Dissabte 25 d'abril, 11h
Dies 24 i 25 d'abril
Dissabte 25 d'abril, 19:30h
Dissabte 25 d'abril, 20h
Dissabte 25 d'abril, 20:30h
Dissabte 25 d'abril
Del 30 de març al 25 d'abril
Diumenge 26 d'abril, 12h
Teatre 'Els dies mentits', un monòleg dramàtic de Marta Aran amb Lara Salvador, un relat escrit a partir de les històries de dones anònimes que viuen el tabú de l’anorgàsmia.
Una dona que ha viscut amb la seva mentida durant 15 anys. Una dona que ha intentat ordenar-la, meticulosament dia rere dia, en un calendari. Una dona que ha intentat que aquesta mentida mai surti al seu món real. Una dona que no té orgasmes. Una dona alliberada que sap ben poc de la seva sexualitat i del seu plaer, però que mostra a la societat, tot el contrari. Una dona, que se sincerarà per primera vegada davant tothom.
Els dies mentits és un calendari de totes aquelles mentides que hi ha dins del món del sexe, les que ens diem a nosaltres mateixos, les que ens diuen els altres i les que acabem dient per sentir-nos integrats dins d'una societat sexualitzada. Unes mentides que fan la nostra vida més bonica i plaent però que, alhora, poden ser còmiques, absurdes i esquinçadores.
12€ reduïda | 16€ general Comprar entrada aquí (enllaç)
Text i direcció: Marta Aran Ajudant de direcció: Muguet Franc Repartiment: Lara Salvador Escenografia i vestuari: Eli Perez Disseny il·luminació i espai sonor: Xavi Gardés Imatge: Roser Blanch Producció executiva: Clara Cols, Roser Blanch, Sergio Matamala i Eli Riera
Web Teatre de l'Escorxador Web La Temporada