Trampes de Zorros

Teatre 'Trampes de Zorros', de l'autor, director i dramaturg altafullenc Joan Maria Vidal, qui interpreta aquest thriller amb tocs d’humor on un escriptor es retira a un refugi enmig de la muntanya per acabar el seu següent llibre.
'Trampes de Zorros' és la història d’un escriptor es retira a un refugi enmig de la muntanya per acabar el seu següent llibre. Tot i haver quedat aïllat per una forta nevada, contra tota lògica, s’adona que no està sol; comparteix el refugi amb 4 persones més, que no pot veure i que una d’elles els vol matar. Per resoldre aquest misteri haurà d’entendre qui l’està sabotejant i, d’aquesta manera, poder escapar de la trampa.
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autor i interpretació: Joan Maria Vidal
Direcció: Mònica Pérez
Teatre Municipal Ateneu de Guissona i Ajuntament de Guissona
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.