Jump to navigation
Diumenge 8 de febrer, 12h
Dies 7 i 8 de febrer
Diumenge 8 de febrer, 18h
Diumenge 8 de febrer, 19h
Divendres 13 de febrer, 20:30h
Diumenge 16 de novembre, 19h
Espectacle 'Masha' a càrrec de Palimsesta, que ofereixen una experiència escènica des del circ contemporani que es presenta en un espai on observar-nos, reflexionar i coexistir. Una peça en forma de laboratori creatiu on investigar-nos col·lectivament i posar tota l'atenció sobre alguns aspectes concrets de les relacions humanes.
La peça es desenvolupa en un linòleum d'un metre d'ample per vuit metres de llarg cobert amb oli corporal, sobre el que es desenvolupa un repertori de moviments i desplaçaments.
Es fa un pacte amb el cos compromès. Un concepte basat en la repetició, d'unes accions físiques en un medi hostil, durant un temps llarg i fins a l'esgotament. S'utilitza aquesta fórmula per lliurar relats comuns que oscil·len entre el riure i la incomoditat, on el públic pot reconèixer el seu propi trànsit humà.
Edat recomanada: a partir de 12 anys
Durada: 60 minuts
10€ general | 6€ Amic/ga Cultura Lleida Comprar entrada aquí (enllaç)
Idea original i intèrprets: Andrea Rodríguez de Liébana i Sergio Gonzalez Acompanyament artístic: Marissa Paituví Producció: Kil Fema Disseny tècnic i de llum: Sarah Jeneway Disseny i difusió de so: Ángel Faraldo Disseny de vestuari: Lisa Ivarsson Suport audiovisual: Gemma Batlle i Mich Zurita
La Paeria, Ajuntament de Lleida
Web Teatre de l'Escorxador Web La Paeria, Ajuntament de Lleida