Jump to navigation
Del 7 de març a l'11 d'abril
Dissabte 11 d'abril, 18:30h
Dissabte 11 d'abril, 20h
Dissabte 11 d'abril, 20:30h
Dissabte 11 d'abril
Dies 10 i 11 d'abril
Diumenge 12 d'abril, 12h
Do/Ana Cultura: Festival solidari per la DANA, una iniciativa solidària per ajudar les companyies d'arts escèniques afectades per la DANA al País Valencià.
Aquest esdeveniment neix del compromís del sector teatral de Lleida per donar suport als professionals que han vist com les pluges devastadores han destruït material tècnic, escenografies i vestuari, dificultant la seva recuperació.
Tots els fons recaptats es destinaran íntegrament a ajudar les companyies de teatre per a públic infantil i juvenil afectades.
11:00h | Pati: 'Pigs', de Campi Qui Pugui 11:30h | Sala 2: 'Nets', de Fadunito 12:15h | Pati: 'Transhumància', de Xip Xap Teatre 12:45h | Sala 1: 'The Party', d'Inhabitants 13:30h | Pati: 'Kuntur', del Centre de Titelles de Lleida
17:15h | Sala 2: 'Pinocchio', de la Companyia de Comediants La Baldufa 18:30h | Pati: 'Rats', de Campi Qui Pugui 18:45h | Sala 1: Espectacle per confirmar d'una companyia valenciana 20:00h | Sala 2: 'Testament', de Zum-Zum Teatre
5€ Accés només a espectacles del pati (matí o tarda) 8€ Accés al pati + 1 espectacle a la sala 2 12€ Accés al pati + 1 espectacle a la sala 1
Comprar entrades aquí (enllaç)
Teatre Municipal de l'Escorxador i La Paeria, Ajuntament de Lleida
Web Teatre de l'Escorxador Web Cultura Lleida