Música
,
2025

Espectacle 'Òpera a les venes'

Espectacle 'Òpera a les venes', un viatge musical pels camins d'aigua de Ponent, on per primer cop, sonarà una de les històries més grans de Catalunya i d'Europa, el Canal d'Urgell. Una de les obres mundials més importants i transformadores del segle XIX que converteix el que era un desert en vida: aigua.

Inspirada en el llibre 'Aigua a les venes. Crònica d'un miracle català universal' de Francesc Canosa, 'Òpera a les venes' explica amb grans escenes corals del repertori operístic un projecte colossal.

Es tracta de la nova producció de l'Orfeó Lleidatà com a cor resident del Teatre la Llotja que impulsa la Fundació Canals d'Urgell, en el marc dels 60 anys de la concessió de la titularitat dels Canals d'Urgell a la Comunitat General de Regants. Una producció a la qual s'hi ha sumat l'Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida. Compta amb la col·laboració especial del Teatre de la Llotja en el marc del seu 15è aniversari i el suport de la Diputació de Lleida-IEI i la Generalitat de Catalunya.

Preu: 

15€ | Comprar entrada aquí (enllaç)

Fitxa tècnica: 

Cor de l'Orfeó Lleidatà
Marta Infante: mezzosoprano
Bernat Bonjorn: piano
Santi Serratosa i Jana García: percussió i dansa
Begonya Ferrer: actriu
Francesc Canosa Farran: idea original de l'adaptació
Berta Lacruz: guionista
Kionalia: producció audiovisual
Pelai Molins: direcció tècnica
Dani Coma: direcció escènica
Pol Pastor: direcció musical

Organitza: 

Ajuntament de Bellpuig i Fundació Canals d'Urgell

Més informació: