Teatre 'El clam del buit', de la Companyia Dau al Sec

Teatre 'El clam del buit', un text de Marc Garcia Coté a càrrec de la companyia Dau al sec. Un quasi-monòleg d'una dona que intenta salvar, amb la paraula com a única eina, un home que vol suïcidar-se des de la teulada de l'edifici del davant.
Durada: 70 minuts
Els dos es planten cara des del sisè pis dels respectius apartaments parisencs, separats pel carrer i pel buit. És el migdia i fa un sol espatarrant. No s'ho esperava, evidentment, encara que la dona sembli esperar l'inesperat des de fa anys. I és en aquest instant sospès, a la vora del precipici urbà, que ha de crear un vincle per calmar l'home i aturar-lo mentre els bombers no arribin.
De bon principi li parla maldestrament però de mica en mica, a mida que el seu discurs avança, alguna cosa misteriosa sembla calmar l'home i immobilitzar-lo. És gràcies a l'Altre que potser podrà trobar un camí cap a ella mateixa fins ara impensable. És també gràcies a l'Altre que tindrà la possibilitat de reparar un moment oblidat del seu passat que, encarnat sobtadament per aquest home al límit de la desesperació, sorgeix de nou com un present.
Una nova esperança per tots dos.
18€ general | 6€ menors de 18 anys
Comrpar entrada aquí (enllaç)
Companyia: Dau al Sec
Text i direcció: Marc Garcia Coté
Interpretació: Mercè Managuerra
Ajudant de direcció: Aina Tomàs Martorell
Disseny il·luminació: Alberto Rodríguez Vega
Escenografia: Vicent Calabuig
Espai sonor i música: Bruno Ronzani
Vestuari i caracterització: Montse Figueras
Producció executiva: Sylvie Lorente
Sala Mercantil
Web La Mercantil
Web Dau al Sec
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.