Jump to navigation
Diumenge 22 de febrer, 18h
Del 20 al 22 de febrer
Dies 14, 15, 20 i 22 de febrer
Dies 21 i 22 de febrer
Dijous 26 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 20h
Divendres 27 de febrer, 21h
En el marc del cicle Brots, teatre 'El Tigre', de Guerrilla Produccions, una comèdia de Ramon Madaula amb Mercè Martínez i David Olivares.
Edat recomanda: a partir de 13 anys
Durada: 85 minuts
Un reconegut especialista en desenvolupament personal -altrament dit "coach"- ha de fer-se unes fotografies per un suplement dominical. La fotògrafa encarregada està passant per un mal moment personal. El coach intenta transmetre-li positivitat amb tota mena de receptes motivacionals, ella és molt incrèdula.
Esdeveniments fatídics irrompen en la vida del coach; aleshores, aquest, no sabrà com aplicar-se ell mateix els receptes que amb tanta convicció prescrivia a la fotògrafa.
15€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria i direcció: Ramon Madaula Intèrprets: Mercè Martínez i David Olivares Disseny il·luminació i so: Dani Tort Vestuari i caracterització: Nídia Tusal Fotografia i vídeo: David Batlle Fotografia i cartell: Daniel Escalé Comunicació: K de comunicación Maquinària escènica: Agustí Rovira Producció executiva: David Grau
Ajuntament d'Agramunt
Web Ajuntament d'Agramunt Web Guerrilla Produccions