Jump to navigation
Del 6 al 12 de febrer
Dies 6, 7, 8 i 12 de febrer
Dijous 12 de febrer
Dies 12 i 13 de febrer
Divendres 13 de febrer
Dissabte 14 de febrer, 10h
Dissabte 14 de febrer
28a edició del Mercat Romà, una de les recreacions històriques més emblemàtiques de les terres de Ponent, que tornarà a transformar Guissona en la ciutat romana de Iesso.
L'eix temàtic del Mercat Romà d'enguany és 'La Terra', entesa com a força protectora, font de vida i referent espiritual. Es vol posar en valor l'element natural com a principi i fi de la vida, representat per divinitats com Tel·lus, Cibele o la Gran Mare. La proposta escènica i narrativa d'enguany convida a reflexionar sobre la relació entre la humanitat i la natura, a través d'activitats, espectacles i escenografies.
D'entre les activitats programades no hi faltaran els Capvespres a la Romana, per gaudir d'espectacles, música en directe o el Sopar Romà, entre altres propostes.
Consulta'l aquí (enllaç)
Ajuntament de Guissona
Web Mercat Romà de Iesso Web Ajuntament de Guissona