Família
,
2015
Divendres 6 de març, 16h
Cinemes Imperial

'50 sombras de Grey' a cinema amb nadons

Tenir nens petits, fins i tot si són nadons, no és un impediment per fer vida cultural. Ho tenen clar a l'associació Interferències que cada primer divendres de mes impulsen Cinema amb nadons als Cinemes Imperial de Sabadell. En aquestes sessions els pares poden escollir entre diverses pel·lícules d’estrena que s'anuncien uns dies abans de la projecció i a través del Facebooksempre tenint en compte l’oferta disponible de la cartellera. Les sessions s’ubiquen als Cinemes Imperial, que se sumen d’aquest forma a l’activisme en favor del cinema i del seu visionat en les millors condicions. En aquesta ocasió la pel·lícula escollida és '50 sombras de Grey'.

Les projeccions tenen lloc el primer divendres de cada mes, a les 16.30h i en un ambient confortable pels més petits: llum i so atenuats i adaptats per als nadons i els seus pares, amb un espai pel canvi de bolquers i una zona per aparcar els cotxets.

A més a més es fan activitats complementàries, com ara sortejos als que podeu participar les setmanes anteriors a través de les xarxes socials i un photocall on us podreu fer fotografies inspirades en la pel·lícula.

Per estar al dia de tot plegat segui-los a les Twitter i Facebook