En Gerard de Pablo i l’Oriol Corroto són el cantant i guitarrista de la banda d’indie-pop terrassenc Pantaleó i presenten aquesta vegada en format acústic les seves cançons preciosistes per a tots aquells que vulguin capbussar-se dins l’essència més nua d’aquest nou projecte musical. Pantaleó han estat seleccionats per la Fira de Música al Carrer de Vilaseca (FIM) i estan entre els cinc grups classificats per la fase final del Sona 9.
Tot i la seva poca trajectòria, Pantaleó desplega en cada concert un arsenal de melodies que van a galop de la seva poesia molt sovint autobiogràfica que delata en cada cançó l’emoció dels seus intèrprets. Al Cafè Bar Els Amics de les Arts els podreu sentir en format acústic i en taquilla inversa, és a dir, cadascú paga el que creu a l'acabar el concert.
Per anar fent boca podeu sentir les seves cançons a Bandcamp.